Stap 9 - De notaris

Zodra vaststaat dat de koopovereenkomst niet meer ontbonden kan worden, kan er een afspraak voor de eigendomsoverdracht gemaakt worden bij de notaris. Deze eigendomsoverdracht wordt ook wel notarieel transport of notariële levering genoemd.
Eindinspectie
Op de datum van de eigendomsoverdracht, plannen wij de eindoplevering met de kopers. Tijdens deze eindinspectie kijken wij of alle afspraken conform de koopovereenkomst zijn nagekomen en noteren wij de meterstanden. Daarna gaan wij met u en de kopers mee naar de notaris.
Akte van levering
De laatste stap van het verkoopproces, is het ondertekenen van de leveringsakte en het afronden van het financiële gedeelte. Dit vindt plaats bij de notaris. Uiteraard controleren wij de leveringsakte van tevoren uitvoerig en wij adviseren u hetzelfde te doen.
Zodra de akte van levering is getekend en is ingeschreven bij het Kadaster, bent u geen eigenaar meer van de woning. De nieuwe eigenaar krijgt na het ondertekenen de sleutels. De notaris zorgt vervolgens voor de verdere financiële afwikkeling.
Gefeliciteerd met uw verkochte woning
Het einde is genaderd van een bijzondere periode. Een periode waarin wij intensief met u hebben samengewerkt. Wij hebben ons elke dag ingezet om de verkoop van uw woning tot een succes te maken. En nu dit gelukt is, zijn wij net zo blij als u.
Wij blijven altijd voor u klaarstaan. Want zo gaan wij met onze klanten om. Service met een hoofletter S noemt men dit wel, maar voor ons is dit eigenlijk gewoon vanzelfsprekend. U kunt ons altijd bellen of mailen. Of kom gerust eens langs. De betrokken en gemotiveerde medewerkers van De Lorijn Makelaars staan voor u klaar!